Zuhal Olcay gözyaşlarını tutamadı.

1/31/2008 - By freecrazy 0

Nükhet Duru’nun programına konuk olan Zuhal Olcay, sürpriz bir telefondan sonra gözyaşlarını tutamadı.

Annesi Süheyla Takmaz'ın sesini duyar duymaz şaşırıp kalan Zuhal Olcay, bir anda gözyaşlarına engel olamadı. Olcay, "Anne beni çok duygulandırdın, yapma. İlk kez böyle bir şey yaşıyorum" diyerek ağlamaya başladı.

Hayatında ilk kez annesinin bir programa telefonla katıldığını söyleyen Olcay, "Ben 1976 yılında konservatuardan mezun oldum. O yıldan bu zamana kadar annem tabi ki yaptığım her şeyi takip ediyor ama böyle bir şeyi ilk kez yaşıyorum" diye konuştu.

Olcay, ekranda ağlayan insanları gördüğünde çok şaşırdığını söyleyerek "Ne kadar saçma bir şey! ’Niye ağlıyorlar ki?’ falan derdim. Buyrun işte büyük konuşunca başına geliyor insanın" dedi.



Tags:
About the Author

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque volutpat volutpat nibh nec posuere. Follow me @Bloggertheme9
View all posts by admin →

Get Updates

Subscribe to our e-mail newsletter to receive updates.

Share This Post

0 yorum:

Latest News

Blogroll

© 2014 KADINCA - MAGAZİN. WP Theme-junkie converted by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top