Azra Akın, Elele dergisine cesur pozlar verdi

2/01/2008 - By freecrazy 0

Azra Akın ve Kıvanç Tatlıtuğ çifti, üç yıl önce Elele'ye verdikleri röportajda, "Dünya güzeli bir kadın ve şahane bir erkek; siz hayal misiniz?" sorusuna şu yanıtı vermişti: "Herkes gibi doğalız. Ve birlikteliğimiz bir tesadüf değil.

Görür görmez aşık olmadık. Arkadaşlık ettikçe aşka dönüştü ilişkimiz..." Bir süre sonra yollarını ayırdıklarında bu işe en çok ünlü çiftin hayranları üzülmüştü. Üç yıl sonra karşımızda yine aşık bir Azra var.

Aşık olduğu adam ise yine Kıvanç Tatlıtuğ. Ve o artık, televizyonun en yakışıklı jönlerinden, en iyi oyuncularından biri. Türkiye'nin birbirine en çok yakışan çifti, bu kez birliktelikleri konusunda çok dikkatli.

"Nazar değmesinden korkuyoruz" diyor Azra ilk seferden ağzı yanmışçasına. Ama çok aşık, çok belli. Çünkü hiç tanık olmadığımız kadar kadınsı, seksi ve doğal bir kadın bu kez karşımızdaki.


Hayatınızda çok güzel yenilikler var bu sıralar. Önce aşk, ardından yeni bir televizyon dizisi... Aynı zamanda bir sosyal sorumluluk projesine de katıldınız. Önce bu projeden söz edebilir miyiz?

Bu Türkiye İşitme ve Konuşma Engellileri Rehabilitasyon Vakfı'nın projesi. Benimle birlikte Özgü Namal, Kadir Çöpdemir ve Beyazıt Öztürk de yer alıyor. 0-6 yaş sağır ve dilsiz çocuklar için hayat çok zor. Okul öncesi eğitim almadan okula başladıklarında tabii başarısız oluyorlar, diğer yaşıtlarına göre çok zorlanıyorlar. Bir okul inşaa ediyoruz.

Zaman zaman biz de gidip inşaatında yardım ediyoruz. Bu arada okula gidecek sağır ve dilsiz çocukları bulup, okula yerleştireceğiz. İnşallah biz örnek oluruz ve işitme ve konuşma engelli çocukların okul öncesi eğitimi konusuna dikkat çekebiliriz.


Yeni diziniz ne zaman ve hangi kanalda başlayacak?
Bir biniciyi canlandıracağım bu yeni dizide. Dizi Kanal 1'de başlayacak. Atlarla olacağım için şimdiden heyecanlanıyorum.

Son diziniz "Oyun Bitti" neden yayından kaldırıldı?
Reyting! İlk başlarda iyi idi. Sonra düştü. Bunu ben de araştırmak ve öğrenmek istiyorum... Günü mü yanlıştı acaba? Bizim yayınlandığımız gün karşımızda, geçen seneden oturmuş bir dizi olan "Sıla" ve reytingde başarılı başka diziler vardı. Bu yanlış bir strateji belki de.

Türkiye'de yabacı dizilerin yerli versiyonları sıkça yapılıyor. Sevdiğiniz ve oynamayı düşünebileceğiniz bir dizi var mı?
Yani ben inanmıyorum oradan bir proje alıp buraya getirme fikrine. Buradaki kültür farklı, görebileceğimiz konular farklı. Türk insanına komik gelen neyse, onun üzerine çalışılması gerektiğini düşünüyorum. Komedi seviyorum ama...

Oyunculuk dersi alıyor musunuz?
Alıyorum. Geçen sene Londra'da aldım sonra The London Academy of Music and Dramatic Art yani LAMDA'nın sınavlarına girdim ve kazandım. Ama projemiz var diye gidemedim. Bu sene mayısta yeniden denemek istiyorum.

16 YAŞINDAN BERİ ÇALIŞIYORUM
Mayısta Londra'ya konservatuara gideceğim diyorsunuz ama iki sene Türkiye'den uzak kalmaya hazır mısınız?
Hazırım...

Kıvanç Tatlıtuğ ile yeniden başlayan ilişkiniz ne olacak?
Ben her anlamda hazırım. Bunlar konuşulmuş şeyler. Benim de hedeflerim var!

Nedir hedefleriniz? Ne istiyorsunuz hayattan? En önemlisi orada sıradan bir Azra olarak okula gitmek size yetecek mi?
16 yaşından beri çalışıyorum. Çalışma hayatına çok erken girdim ama girme şeklim çok sağlamdı. Ailem arkamdaydı. Hem okulum vardı hem işim vardı. Bu kadar genç başladığım için; burada beni tanıyorlar oraya gidersem ne olur gibi bir his yok. Kendimi geliştirme ihtiyacı duydum. Kurstan önce kendimi boş hissediyorum. Onun için LAMDA'ya gittim. Kendimi buldum, şarj oldum.

İlişkinizde nasıl bir erkek arıyorsunuz? Kıvanç Tatlıtuğ babanıza benzeyen bir erkek mi mesela?
Birlikte olduğum erkek önce içten ve dürüst olmalı. Hayatı seven, hayattan keyif alabilen...

Peki, bir erkekle ilişkinizi ne kopartır? Size, mesleğinize çok karışması mı ya da sizi aldatması mı?
Hiç kimse aldatılmayı istemez. Ben saygıyı çok önemsiyorum ilişkide. Kendi hayatım ve birliktelikteki hayatım bir denge içinde olmalı. Hem insan ne istediğini bilmeli. Ne istediğini bilmiyorsa da kendini aldatıyordur zaten.

Onu kaybetmeyi göze alır mısınız?
Herkes için aynı şey söylenmez. Her ilişki ve her insan aynı değildir. O an nasıl bir karar alacağımı ben de bilemem.

Aldatıldığınızı anlar mısınız? Yoksa inanmak isteyen kadınlardan mısınız?
Ben güvenmek isteyen kadınlardanım. Hayatımda güven istiyorum ve onu seçtim.

Aşkta hesap yapmam
Bir ilişkide farklı karakterlerin bir uyum yarattığına inanır mısınız?
Olabilir tabii. Zaten farklı. Farklı olduğumuz ortada tabii. Herkes görüyor. Ama karakterlerimiz farklı mı diye hesap yapmıyorum. Ya da düşünmüyorum ki. Ortada bir his var ve o yetiyor.

Kıvanç Tatlıtuğ'la ilk birlikte olduğunuzda, siz ondan daha ünlüydünüz. Bu ikinci birlikteliğinizde ise Kıvanç artık önemli bir hayran kitlesine sahip. Bu farklılık ilişkinizin yapısını da değiştirdi mi?
Bunu önemseyen insanlar için ünlü olmak zor olabilir. Sizi tatmin eden sadece ünlü olma hissi ise, o zaman önem taşıyabilir ama bu olgunlaşmakla ilgili; ünlü olmakla değil. 21 yaşında farklısın, 26 yaşında farklısın. İnsanlar olgunlaşıyor. Bunu önemseyen bir insansanız birlikte yapamazsınız zaten. "Erkek kendinden daha ünlü bir kadını taşıyamaz" bakış açısına inanmıyorum. Eğer güvenin varsa kendine ve o insan sevdiği işi yapıyorsa, oyunculuk mu yapıyor, çöpçülük mü yapıyor önemi yok.

Tags:
About the Author

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque volutpat volutpat nibh nec posuere. Follow me @Bloggertheme9
View all posts by admin →

Get Updates

Subscribe to our e-mail newsletter to receive updates.

Share This Post

0 yorum:

Latest News

Blogroll

© 2014 KADINCA - MAGAZİN. WP Theme-junkie converted by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top