Kadir ile Türkan evleniyormu?

2/02/2008 - By freecrazy 0

Ünlü işadamı Ali Ağaoğlu, 'Kadir ile Türkan evlensin, villaları benden' diyerek adeta evlilik sinyali verdi.

Yıllardır Türk Sineması'nın birbirine en yakışan çifti seçilen Türkan Şoray ile Kadir İnanır başta 'Selvi Boylum Al Yazmalım' olmak üzere bir çok filmde iki aşığı oynadılar.

İnanır, kendi sitesinde bir hayranının 'Türkan Şoray'la evlenmek istediniz mi?' sorusuna aynen şöyle yanıt verdi ' İstedim, hem de çok istedim. Çok güzel bir kadın, tabii ki istedim...'

EVLENMEK İSTERDİM
Bu itiraflara Türkan Şoray da şöyle yanıt vermişti: 'Kadir Bey gerçekten de çok yakışıklı, çok iyi kalpli, çok hoş bir adam. Ben de onunla evlenmek isterdim.

Filmlerimizden dolayı bizi hep birbirimize yakıştırdılar.' Haftasonu'na konuşan işadamı Ali Ağaoğlu ise noktayı koydu: 'Kadir'e Türkan Hanım'ı çok yakıştırıyorum. Evlensinler hemen onlara bir lüks villa hediye edeceğim'

Tags:
About the Author

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque volutpat volutpat nibh nec posuere. Follow me @Bloggertheme9
View all posts by admin →

Get Updates

Subscribe to our e-mail newsletter to receive updates.

Share This Post

0 yorum:

Latest News

Blogroll

© 2014 KADINCA - MAGAZİN. WP Theme-junkie converted by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top