SİMGE TERTEMİZ SEVİŞME SAHNELERİNDE OYNAMAK İSTEMİYOR

7/15/2008 - By freecrazy 0

'A MAGAZİN' PROGRAMININ GÜZEL SUNUCUSU SİMGE TERTEMİZ: 'ÇILGIN DERSHANE'DEN SONRA SÜREKLİ ÖPÜŞME VE SEVİŞME SAHNELERİNDE OYNAMAM İÇİN TEKLİFLER GELİYOR. AMA YAPTIĞIM İŞLERDE DİKKATLİ OLMALIYIM. YILLAR SONRA ÇOCUĞUMUN YÜZÜNE UTANMADAN BAKMAK İSTİYORUM'..

Güzel sunucu Simge Tertemiz kısa sürede samimi duruşuyla izleyicilerin beğenisini kazandı. Best Model 2004'ün birinci güzeli Tertemiz, 'Çılgın Dershane' adlı sinema filmlerinde elde ettiği başarısıyla oyunculuktaki yeteneğini kanıtladı. Tertemiz, sunuculuk yapmaktan çok mutlu olduğunu ve bu yolda eğitim alarak ilerlemek istediğini söylüyor.

* Kendizinden biraz bahseder misiniz?
Mankenliğe 15 yaşımda başladım. 2004'te 'Best Model Of Turkey' birincisi oldum. Model Of The World yarışmasında Türkiye'yi temsil ettim, 4. oldum ve prenses seçildim.

Ardından 'Çılgın Dershane' filmiyle oyunculuğa başladım. 'Çılgın Dershane' ve 'Çılgın Dershane Kampta' filmlerinde oynadım. Sonra sunuculuğa başladım.

'Hey Canlı', 'Magazin 1', 'Tuhaf Şeyler', 'Sol Şerit' ve şimdi de 'A Magazin'i sunuyorum. Sevdiğim için devam etmeyi planlıyorum.

* Peki yarışma veya haber sunmayı düşür müsünüz?

Tabii ki olabilir. Sunuculuğun belli sınırları yok. Magazin, haber sunuculuğu veya spor üzerine de olabilir. Kendimi bu alanda geliştirmeyi düşünüyorum. Bunun için de diksiyon dersleri alacağım.

* Sunucu olmak için güzel olmak şart mı?
Sunuculuk görsel bir iş olduğu için insanlar baktığı zaman hoşnut olmalılar. Bu yüzden de güzellik ön planda olmalı. İnsanlar güzel olan her şeye bakarlar. Bu da izlenmeyi sağlar.

* Bir röportajınızda 'Türkan Şoray kurallarım' var demişsiniz...

Öpüşme ve sevişme sahnelerinde oynamam. Öyle bir imaj vermek istemiyorum. Çünkü bir kere yaptığın zaman devamı gelir. Bu benim karakterimin dışında bir şey... Rol icabı da olsa yapmak istemiyorum.

* Yani o tarz sahnelerle hatırlanmak istemiyorsunuz...
Kalıcı olabilmek için daha güzel işler yapıp, daha iyi anılmak istiyorum. Hedeflerim çok büyük. Yapmak istediğim şeyler ileriye dönük. İleride çocuğum olduğu zaman utanmamalıyım. Gözlerine rahatça bakmalıyım.

* Bu tip sahnelerde oynayan her oyuncuya kötü gözle mi bakılıyor sizce?
Tabii ki çok iyi oyuncular var. Kendilerini kanıtlamışlar, belli bir yere geldikten sonra bu sahnelerde oynuyorlar. İzledikten sonra kötü gözle bakmıyorsunuz. Belki onlar bile bunun dezavantajlarını yaşıyorlardır.

* Mankenlikten oyunculuğa ve şarkıcılığa geçenler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sesi güzel olan neden yapmasın ki? Şunu söylemeliyim sesim Türk Sanat Müziği'ne çok yatkın. Ama ben tip olarak uygun bulmuyorum kendimi. 'Bütün mankenler şarkıcı olacak' diye bir şey yok.

* Albüm teklifi aldınız mı?

Şu anda ismini vermek istemediğim bir yarışma programından çok iyi bir teklif geldi. Kabul etmedim. Şarkı söylemeyi çok seviyorum ama o alanda yürümek istemiyorum.

* Neden?
Herkesin 'Sesin güzel' demesi önemli değil. Kendimi rezil etmek istemem. Çünkü mankenlikten şarkıcılığa geçen bir çok ismin hayali hüsranla son buldu. Beğendiğim tek isim Demet Akalın'dır. Çok başarılı buluyorum.


About the Author

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque volutpat volutpat nibh nec posuere. Follow me @Bloggertheme9
View all posts by admin →

Get Updates

Subscribe to our e-mail newsletter to receive updates.

Share This Post

0 yorum:

Latest News

Blogroll

© 2014 KADINCA - MAGAZİN. WP Theme-junkie converted by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top