Tuba Ünsal : Sevgilimin adı Murat değil

2/03/2008 - By freecrazy 0

Tuba Ünsal, yeni sevgilisi hakkında, "Gazetede fotoğrafı çıkan kişi erkek arkadaşım fakat ismi Murat değil" dedi.

Oyuncu-model Tuba Ünsal, Journey markasının 2008 İlkbahar-Yaz koleksiyonu katalog çekimi için önceki gün Maslak'ta objektiflerin karşısına geçti. Ünsal, yeni sevgilisi hakkında, "Erkek arkadaşımın ismi kimseyi ilgilendirmez.

Gazetede fotoğrafı çıkan kişi erkek arkadaşım fakat ismi Murat değil. Ben Murat diye birini tanımıyorum. Mutluyum, keyfim yerinde ve özel hayatım güzel gidiyor, hepsi bu. Detaya girmeme gerek yok çünkü artık akıllandım. İlişkimi gözler önünde yaşamayacağım" dedi.

Sevgilisine zarar vermek istemediğini belirten Tuba Ünsal, evlenmeyi düşünmediğini de dile getirerek, "Sonuçta her ilişkide evlilik mutlak bir şey değil. Evlilik gibi bir şey yok" dedi. Eski sevgilisi Yalın'ın "Tuba'dan sonra şarkı yazacağım kimse çıkmadı karşıma" sözleri hatırlatılan Ünsal, "Çok güzel demiş. Yorum üzerine yorum yapmak istemiyorum" diyerek, Atilla İlhan'ın "Ayrılık da sevdaya dahil" sözünü söyledi.

Yıllardır sildirmeye uğraşıyorum
Mustafa Sandal'la beraberliği döneminde bileğine yaptırdığı dövme yüzünden hala sıkıntı çektiğini anlatan Ünsal "İki hafta önce dövmemi sildirmek için ilk seansa gittim, bir hafta sonra lazerle ikinci seansa başlayacağım. İnşallah yaza kadar hiçbir şey kalmayacak. Senelerdir onu sildirmeye uğraşıyorum. Elim bandajlı gazetelere manşet olmaktan da sıkıldım. İbrahim Tatlıses'in Oxford sözü gibi "Sildirecek teknoloji vardı da ben mi sildirmedim? Sırtıma melek kanatları istiyorum. Ama annem babam dövme yüzünden bu kadar sıkıntı çektikten sonra izin vermiyor" dedi.

Tags:
About the Author

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque volutpat volutpat nibh nec posuere. Follow me @Bloggertheme9
View all posts by admin →

Get Updates

Subscribe to our e-mail newsletter to receive updates.

Share This Post

0 yorum:

Latest News

Blogroll

© 2014 KADINCA - MAGAZİN. WP Theme-junkie converted by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top